Assemblea General de Soci d’Activa Despí

El 17 de setembre passat, l’ Associació de Comerciants Activa Despí va celebrar la seva Assemblea General de socis , que va comptar amb una gran assistència del comerç local associat. Durant la mateixa es va exposar l’estat de comptes de l’associació, es va fer una valoració de les campanyes i esdeveniments realitzats durant l’any 2021/2022  i es va presentar el Pla de dinamització 2023.

Posteriorment es va aprofitar per celebrar-hi un sopar de germanor. Va ser una nit molt distesa i en la qual es va deixar patent les ganes de col·laboració entre el comerç associat i la bona relació que existeix entre els comerciants de diferents rams de la nostre població SANT JOAN DESPI.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Activa Despí Logo
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.